Har ni sett, megastor squash!

Har ni sett, megastor squash!

Kom hem till en svalt och skönt Sverige. Regnigare också men sol mellan skurarna. Då trivs squashen. Hittade en sådan här stor i landet. Vad ska jag göra med den nu?

Hittade några roliga recept här: http://fagerdalatradgard2.blogspot.se/2010/08/mina-basta-squashrecept.html?m=1

Men det brukar alltid sluta med att jag gör tzatsiki. Jag gillar grillat och gärna med min variant av grekisk yoghurtröra.

/Kolonistan

4 responses to this post.

  1. Posted by Margreth Alexandersson on 14 augusti, 2013 at 12:51

    Du kan göra falsk ostkaka eller baka en squashkaka.
    Mamma

    Svara

  2. squashsoppa. Otroligt gott!

    Svara

Kommentera

