Här blommar skapelsen

20130617-211635.jpg

Hur stressad jag än är finner jag alltid ett lugn när mina gröna fingrar gräver sig bruna av jord. Hade jag haft lite mer tid i våras skulle frukten vara rikligare men i dag när jag tog ett steg tillbaka och tittade på det land jag har skapat av blommor fann jag en bit av den röda tråd jag försökt få fram. Det vita och det lila med inslag av gult. I bakgrunden den vackra handgjorda spaljen som trots avsaknad av vita new dawn pryder sin plats och skapar en känsla av ett grönt böljande rum innanför definierade väggar.

/Kolonistan

One response to this post.

  1. Ja jag skulle vara nöjd om jag var du! 🙂 Ser superfint ut!

    Svara

Kommentera

