Gröna tips: Happy Halloween

20121031-002830.jpg

20121031-003528.jpg

20121031-003635.jpg

20121031-003703.jpg

Här kommer lite grön inspiration för er med och utan pumpa. Om ni precis som jag denna regniga kalla sommar blev utan pumpa så kan ni i alla fall göra de ursöta lövspökna. Löv them! Eller rota fram några gamla påskägg och gör fräcka dödskallar! Med en köpepumpa gjorde min bästis den fina lilla gubblyktan att sätta på trappen. För fler tips på mer mogna pumpadekorationer se tidigare blogginlägg.

/Kolonistan

Ps: Har som ni säkert märkt haft märklig kolonifobi. I dag längtade jag dit men hann inte. Kom då på att jag helt glömt av att täcka över min broccoli som precis hade börjat knoppa för några veckor sedan (sist jag var där!). Lovade mig själv att åka dit på fredag men kan inte tänka mig att ens kål klarar (även om handelns dekorationskål gör( skraparutan-kylan…

Kommentera

