Rara frön i fin påse

20120414-003011.jpg

Kan inte låta bli att dela med mig av den här söta papperspåsen. Fick den när jag köpte frö hos Rara växter på Trädgårdsmässan. Jag köpte en lite oansenlig påse kronärtskocka men sa ”ja, tack” när kvinnan i montern frågade om jag ville ha en papperspåse att lägga mitt inköp i. För söt för att motstå och trädgårdstips och såråd på sidorna. Faktum är att jag kan bli lite lycklig av vackra genomtänkta pappåsar, som man kan använda igen, lägga presenter i och knyta i ett sidenband ifall man ska bort och saknar presentpapper eller klippa av för att göra scrapbook-kort!

/Kolonistan

Ps: Tog några hundra bilder på Trädgårdsmässan så räkna med att det kommer mycket därifrån de närmsta dagarna. Har ni tid så åk dit!

Kommentera

