Kolonistan fixar hemma

20120315-201057.jpg

När vädret åter var rått och kallt idag passade jag på att fixa hemma. Har länge letat efter den perfekta kudden till min gamla soffa. Egentligen vill jag byta stil helt men med 17 meter fönster i vardagsrummet tillåter inte ekonomin att detta görs för ofta. Mina färgglatt randiga gardiner är speciella och väldigt svåra att matcha om man inte vill ha samma rand eller enfärgade. Nu hittade jag exakt den kudde jag har sökt, rätt färger och rätt mönster på Åhléns, 199 kr. Nästa projekt: fixa till lampskärmen, funderar på att klistra dit massor med kungafrimärken i grönt, blått och orange och lacka. Önskar jag hade schackrutigt golv också!

Kolonistan

Kommentera

