Lantlordens blomstrande kärleksgåva

Den fina buketten jag fick av Lantlorden i torsdags.

Den fina buketten jag fick av Lantlorden i torsdags.

Mina härliga helger i Huvudstaden är alltid späckade med att göra saker och att träffa människor. I dag står röstning på att göra-listan, dvs Kolonistan har redan gjort sin plikt och ska bara agera hang around när Lantlorden lägger sin röst.

Ps: här är den vackra höstbukett som väntade på mig när jag kom hit i torsdags. Lantlorden har öga för att välja blommor och det är tätare än bemärkelsedagarna som han kommer hem med en fin bukett.

2 responses to this post.

  1. Dessa vackar blomsterkreationer är du väl värd, kära idoga kolonist med gröna fingrar och blå naglar…
    Gud välsigne den blomsäkre Lantlorden…

    Svara

Kommentera

