Kolonistans lott i livet…

 

Här är länken på Odla.nu som redan har skickat massor av besökare till mig.

Här är länken på Odla.nu som redan har skickat massor av besökare till mig.

 

… har väl alltid varit att bli berömd. Eller? Nu har det äntligen, äntligen hänt! Nåja, jag har i alla fall kommit med i Odla.nu:s länklista. Funderade på varför besöksstatistiken plötsligt rakade i höjden i dag – utan några som helst sensationella eller erotiska inslag – och där var den, länken, som får flera att upptäcka min lilla planteringsgrop av tankar. Tack!

/Kolonistan

PS: Där hittar förstås du också tips på andra inspirerande gröna och sköna sidor

2 responses to this post.

  1. Från en djurrik och frodig trädgård i Smålands djupa skogar sändes gratulationer och glada tillrop fästade vid gråsparvar, starar och sädessärlor som flyger och transporterar dessa glädjebudskap ovan trädträdtoppar och granskogshorisonter för att sedan landa i Kolonistans koloni i stan.

    Skatorna vill jag inte sända iväg då jag är rädd att det ska innebära att jag känner mig särdeles ensam kvar här på gården…

    Grattiskram med frodig hönsfarmarfamn!

    Svara

    • Tack Frodiga Husmor. Börjar mitt arbetspass i morgon och kommer sakna våra space:ade tangentkonversationen. 😉 Jag hade inte hjärta att hålla kvar gråsparvarna, stararna och sädesärlorna och hoppas de har hittat tillbaka till de djupa skogarna. Tack för din muntra och uppmuntrande ord. Jag får försöka komma ner och hälsa på dig där på gården, det kanske inte blir snart men någon gång när tiden är på min sida. Får förvandla mig till en skata – kanske inte behövs någon förvandling ens – och flyga efter dem ner till dig…

      Kolonistans bamsekram

      Svara

Kommentera

