Missa inte hur en koloni blir till:

 

Här en faksimil från bloggen Mies balkong och kolonilott där du kan se en odlingslott växa fram.

Här en faksimil från bloggen Mies balkong och kolonilott där du kan se en odlingslott växa fram.

 

Grönt tips:

Missa inte bloggen Mies balkong och kolonilott, där du kan följa hur en koloniodling med växthus, trädgårdsland och uteplats blir till ur intet. Massor av fina och tydliga och vackra bilder! Kul!

2 responses to this post.

  1. Å tackar vad smickrande! =)

    Trevligt reportage från ditt koloniområde. Jag är helt kolonifierad så jag läser, tittar på bilder och blir inspirerad av allt som har med kolonilotter att göra!
    /Marie

    Svara

    • Jättekul när det kommer kommentarer här. Tog ett tag innan jag svarade. Har varit på inspirationsresa i London. Inte mycket grönt men mycket inspiration… Samma här jag älskar att få idéer och sedan försöker jag få tid att göra något. Just nu är jag inne på att bygga en spaljé och egna stolar. Gillar att snickra. Egentligen vill jag bygga ett hus men det projektet känns för stort och dyrt. Jag har ju mitt växthus och min bod. Jag prioriterar att resa upp pengarna istället…

      Svara

Kommentera

